رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

رهام کوچولو

عكس آتليه 2

1392/3/5 2:17
نویسنده : شیما
1,850 بازدید
اشتراک گذاری

خيلي وقت بود وبلاگ آپديت نكرده بودم! اونم به خاطر شيطنت هاي رهامه كه نميتونم حتي چند لحظه هم تمركز كنم و چهار خط بنويسم! اونوقت نميدونم چه جوري ميخوام براي كنكور درس بخونم!؟؟ شايد چند ماهي به صورت نيمه وقت  يا مثلا سه روز در هفته بذارمش مهد و يه كم درس بخونم ... حتي فكر اينكه بخوام به ليسانس بسنده كنم يا بشينم و خانه داري كنم هم اذيتم ميكنه ، پس بايد حتما عزممو جزم كنم و ادامه بدم.

حالا بريم سر اصل مطلب ، يه سري قبل عيد رهامو بردم آتليه با سفره هفت سين عكس انداخت و چند تا عكس هم براي تقويمش گرفتم:

براي گرفتن همين چند تا عكس اونقدر شيطوني و فضولي كرد كه از ايكه تنهايي بردمش اتليه پشيمون شدم!

دوباره تو تعطيلات عيد با خاله شكيبا و دايي ابوالفضل رفتيم آتليه كه رهام با دايي جونش هم عكس داشته باشه، اين دفعه هم بسيار شيطوني كرد روي ميز و كمد و ... كم مونده بود از چترهاي عكاسي آويزون شه ديگه... ولي خوب شكيبا بود ويه كم كمكمون كرد:

رهام و دايي مهربونشقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان وانیا
4 خرداد 92 20:04
الهی بگردم خودشو داییشو عموشو ببین چه خوشگلن شیما جان اون واقعا برادر شوهرته ؟ به اون کوچولویی!!!




مرسيييي سيما جون


ازاده مامان هانا
5 خرداد 92 2:24
عزیززززززززززززززززممممممممممممممم بخورم تورو من عاشقتم فقط همسین


مرسييييي
خاله رهام کوچولو
5 خرداد 92 11:27
صفورا مامان آوا
23 تیر 92 8:48
ااااا چه باحاله من این عکساشو ندیده بودم چققققققققققققققدر خوشگل شدن