رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

رهام کوچولو

2 خرداد 92/مهموني/باغ

1392/3/4 18:34
نویسنده : شیما
724 بازدید
اشتراک گذاری

صفورا جون واسه پنجشنبه همه دوستا رو دعوت كرده بود باغشون توي دركه ... من هم صبح زود(ساعت 9 كه براي من صبح خيلي زوده!) بيدار شدم و تا رهام خواب بود سه تا ظرف كيك درست كردم و رفتم حمام.بعد كلي لباس اتو كردم ، حاضر شديم و رفتيم دنبال شقايق جون و دخترش ليانا...

ساعتهاي 3و نيم بود رسيديم اونجا ، يه سري از بچه ها اومده بودن و خيلي هام بعد از ما رسيدن. تعدادمون نسبتا زياد بود و خيلي خوش گذشت... هر كدوم از بچه ها يه مدل بودن و تو يه سري از كارها مهارت داشتن! بعضيا به خصوص دخترها مثل آوا و پرنيان خيلي خوب  و كامل صحبت مي كردن... بنيا فوق العاده ناز داشت و خودشم واسه پسرا گرفته بود... آرتين بسيار كنجكاو بود و سرشو مينداخت پايين و شيطنتاشو ميكرد... علي ماشالا حسابي قلدر بود و خيلي بانمك... امير مهدي حسابي خنده رو و پر انرژي... آرتامهر خيلي شيطون و البته خودساخته بود كه يه دليلش داداش بزرگترش آريامهر بود... بنيتاي گلاره خيلي آروم بود و البته بامزه صحبت ميكرد مثلا به توپ ميگفت بال !... بنيتاي سارا هم آروم بود و عاشق گربه ها ... ليانا و هيراد و آيلين هم بسيار متشخص و آروم بودن...

رهام هم كلي شيطوني كرد و بهش خوش گذشت. به خصوص كه يك حوض اونجا بود با فواره دورش كه رهام اهرم باز و بسته كردن فواره رو پيدا كرده بود و يه ساعتي مشغول آب بازي بود كه بچه هاي ديگه هم بهش پيوستن و چند تا موش آب كشيده تحويل گرفتيم!! عوضش كلي كيف كردن

اينم يه سري از عكسا:

 

مذاكره سر توپ!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامی مائده
4 خرداد 92 22:45
خیلی کیف کردم با عکسا همیشه به مهمونی و گردش

مرسييييي
ازاده مامان هانا
5 خرداد 92 2:09
وای شیمااااااا عکسای خوشگلی انداختی خیلی روز خوبی بود . نفس شیطونمو ببوس همشون عشقن عشششششششششق

مرسيييي ، جدا همشون ماهن
به منم خيليييي خوش گذشت

مامان زهرا
5 خرداد 92 2:20
از این جشن ها میگیرید مارم خبر کنید


جشن نبود دورهمي بود،چشم
خاله رهام کوچولو
5 خرداد 92 11:25
چه خوشی گذشته بهشون!!! من عاشق اون شیطونیاتم دلقک کوچولو!!


آره حسابييييي
صبا مامان نیوشا
5 خرداد 92 23:58
عزیزممممممممممممممم. خوش باشی. تپل خاله. شیطنت هم از اون چشای خوشکلت میباره هااااااااااا. بوسسسسسسسسس


مرسييييي صبا جون
حدیث
6 خرداد 92 16:52
وای شیماااااا من عاشق ژست های پسرونه هامم
مثل اونجایی که رو تاپ کنار بنیتا نشسته
هر وقت رهام و تو ذهنم میارم، یاد صورت چسبیده به شیشه ش میوفتم هزااار ماشالاه خیلی بزرگ شده نسبت به اون موقع


مرسييييي حديث جون
دختر خوشگلتو بوس كن از طرف من
آني
8 خرداد 92 8:50
سلام شيما جون خسته نباشي از زحمتاي ما واقعا تو زحمت افتادي جبران كنم عزيزم ....رهام گلي رو ببوس خيلي متين ،شيرين و دوست داشتنيه وب آيلين رو هم اگه دوست داري به دوستاي رهام اضافه كن


خواهش ميكنم اين چه حرفيه
همش تو ذهنم ميگم چند نفر رو نذاشتم تو پيوندها... مرسي ياداوري كردي
زینب
13 خرداد 92 2:01
ماشاله چقد بزرگ شدی عسیسم.
شیما چندتا از عکسای سجادم بذار


مرسييييييييي
النا
31 خرداد 92 0:56
شیما جون دستت درد نکنه عکسای خیلی خوشکلی انداختی منم چند تا عکس مشابه همینا دارم رهام همچین جدی و با جذبه یک ژست مردونه ای گرفته که... خیلی عسله ماشاا... ببوسش