رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

رهام کوچولو

بالاخره پستونکی شدی!!

1390/11/1 14:44
نویسنده : شیما
749 بازدید
اشتراک گذاری

هوووووووووراااااااااا !!!تشویق

دیشب بعد از تلاش های فراوون تونستیم تو رو پستونکی کنیم!!تقریبا از 20 روزگیت سعی کردیم بهت پستونک بدیم ولی تو  فوق العاده مقاومت می کردی و هیچ وقت اونو نگرفتی!!

اما بالاخره دیشب بعد از اینکه چند نوع پستونک مختلف رو واست امتحان کردیم  تسلیم شدی و پستونک گرفتی !

خیلی از این بابت خوشحالم!!چون مواقعی که الکی قر میزنی و بیقراری میکنی پستونک میتونه کمک بزرگی باشه...

اینم یه عکس از رهام با پستونک:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله رهام کوچولو
1 بهمن 90 15:04
آفرین پسر خوب!چقد ناناز شدی!!کاش منم پیشت بودم! حیف که درس دارم!به دایی کوچولوتم سلام برسون
dp
1 بهمن 90 18:26
سلام . وبلاگ روزنگار دختر زیبا و قشنگ بنده با موضوع : واکسن چهار ماهگی ملیسا خانم به روز شد . خیلی خوشحال میشم اگر با اومدنتون ، سری به کلبه یگانه دخترم ، ملیسا بزنید و با نظرهای پر از مهر و محبتتون ، یادگاری از این روزهای طفولیت ملیسا جان به ارمغان بیارید . بی صبرانه منتظر حضور شما هستیم . در ضمن وبلاگتون زیباست . بهتون تبریک می گم .
عمه کوچولو
3 بهمن 90 7:50
عزیزم دلم می خواست الان بغلت می کردم و هی پستونکتو از دهنت در می اوردم و بعدش که کریه می کردی حسابی بوست می کردم
عمه مهتاب
5 بهمن 90 23:31
رهام میگه:الان خوشحالی مامانی بذار موقع گرفتن پستونک بشه!!!!!!!!قربون لپای قشنگت برم لپ قشنگ من
سهیلا
10 بهمن 90 17:26
لوپ کشونی بامزه بوسسسسسسسسسسسسسسسس
سهیلا
10 بهمن 90 17:29
راستی رهامم رو تو وب پسملی ها لینک کردم با اجازه
مریم مامان پندار
11 بهمن 90 15:33
شیما چرا بچه مونو پستونکی کردی میگم بهش از اون جذبه ها بگیره برات تا بترسی هههههههه
مامان نخودی
18 بهمن 90 15:22
ماشالا چه پسملی نازی امیر مهدی هم یه پستونک داره شکل پستونک فرزام خان این مدلش خیلی خوبه زمین هم بیافته کثیف نمیشه