رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رهام کوچولو

صد روزگی

1390/11/24 23:20
نویسنده : شیما
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

پسر قشنگم 100 روزگیت مبارک!تشویق

امیدوارم 100 ساله بشی... (و البته بتونم بیام عکسای 100 سالگیتو کنار خودم و بابای مهربونت بذارم اینجا!!!!مژه سوال)

عزیزم ماشاالله داری روز به روز شیرین تر میشی و کلی چیزای جدید یاد گرفتی.دیگه میتونی وسایل بزرگو با دستات نگه داری... بلدی با صدای بلند بخندی... وقتی اون پاهای کوچولوتو قلقلک میدیم از خنده غش میکنی... وقتی کسی باهات صحبت میکنه تو هم جواب میدی و حتی بعضی وقتا با آدمای تو تلویزیون هم صحبت میکنی... چند روز هم هست که پاهاتو به زمین فشار میدی و کمرتو یه کم بلند میکنی.

این عروسک تپل شکم گندت رو هم خیلی دوست داری...

اصلا دوست نداری دمر شی و تو عکس زیر معلومه داری حرص میخوری...

تازه داری دستاتو میشناسی و خیلی با دقت نگاشون میکنی:

اینجا هم رهام عصبانی... شرمنده ام پسرم(آخه یه 40- 50 تایی ازت عکس گرفتم!!!)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله رهام کوچولو
24 بهمن 90 19:47
واااای! الهی چه خوب که عروسکی که من برات خریدمو اینقدر دوس داری اصلا کنکور منکور تعطیل! یا تو باید تا هفته دیگه بیای اینجا یا من میام میخورمت!
خاله رهام کوچولو
24 بهمن 90 19:56
راستی رهام کوچولوی ناز صد روزگیت مبارک!
خاله رهام کوچولو
24 بهمن 90 20:03
ببخشید اینم بگم دیگه میرم!اون اخمت منو کشته! آقا من میخوام ببینمت وگرنه نمیتونم درس بخونم!
دایی نخودی
24 بهمن 90 20:10
سلام رهام کوچولو دلم برات تنگ شده خودتم مثل عروسکت خیمبیلی!
بابا محمد
25 بهمن 90 22:13
سلام نوه گلم! همیشه خندون باشی!
عمه کوچولو
26 بهمن 90 11:18
سلام عکس ها برای من باز نمی شه دارم اینطوری حرص می خورم
مینا
29 بهمن 90 13:44
سلام پسر دایی عزیز خوشگل موشگل من . دوست دارم اندازه یه دنیا کاش زودتر ببینمت فسقل مسقل تپل مپل ناز ماز کوچولو موچولو
عمه مهتاب
29 بهمن 90 23:29
جیگی جون تو خودت عروسکی با اون چشما و موهای خوشگلت موش طلا
پرهام کوچولو
9 اسفند 90 19:57
سلام خاله جونم ماشالاااااااااااااااااااا خیلی نازی جیگرتو بخولم. بسم الله الرحمن الرحیم وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصـرِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَـلَمین با اجازه لینکتون کردم.