رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

رهام کوچولو

غذای کمکی

1391/1/18 18:43
نویسنده : شیما
1,121 بازدید
اشتراک گذاری

امروز واسه اولین بار تصمیم گرفتیم بهت غذای کمکی بدیم!آخه دکترا میگن 4 تا 6 ماهگی زمان خوبی واسه شروع غذای کمکی هست و بهترین موقع هم وقتیه که بچه به غذا خوردن بقیه خیلی توجه کنه و همزمان با اونا دهانشو باز و بسته کنه.

تو هم یکی دو هفته است که موقع غذا خوردن ما دهانت آب میفته و از اول تا آخر غذا دهانت داره میجنبه!!امروز دیگه دلم خیلی واست سوخت و همون موقع یه فرنی واست آماده کردم و اول یه قاشق از اون آوردم جلو دهنت وقتی مزش کردی و خوشت اومد همشو خوردی و بازم میخواستی که یه قاشق دیگه هم بهت دادم و تو همچنان میخواستی بخوری که دیگه گفتم واسه دفعه اول کافیه و تو هم قاشق رو گرفتی و تا ته کردی تو دهنت...

 

البته بگم که همچنان هیچ چیزی واست خوشمزه تر از پاهای کوچولوت نیست...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

صوفیا
18 فروردین 91 18:53
نوش جان رهام کوچولو واقعا غذا دادن به نی نیا لذت بخشه
خاله رهام کوچولو
19 فروردین 91 0:00
قربونت برم شیکمو خوچولوی خاله!
مامان ناهید
19 فروردین 91 0:14
قربون پاهای خوشمزت بشم مامان جون می خورمت عزیزم
عمه مهتاب
19 فروردین 91 1:42
سلام جیگی از هفته ی پیش که اینجا بودی چقدر آقاتر شدی چشم نخوری ایشالا عروسکم
ازاده مامان هانا
19 فروردین 91 19:47
سلام شیما خانومیییییی خوبی عسیسم پسری بزرگ شده هزار ماشالله دلم براش تنگ شده بود خیلیییییییییییییییییی خوبی؟ غذا خور شدن رهام جونم مبارک باشه
مامان معراج
21 فروردین 91 0:54
مرسی از اینکه ازوب پسرم دیدن کردین. انشااله تولد آقا رهام
سحر مامان تانیا
22 فروردین 91 1:02
ای جونمممممممممممم نوش جونت باشه اولین غذات گل پسرییییییییییییییییییی
عمه مهتاب
22 فروردین 91 23:35
عروسک طلایی اگه الان اینجا بودی منم یه گاز از اون پاهای خوشمزه ات میزدم شیرینک من
عمه مهتاب
27 فروردین 91 2:20
رهام: مامان جونی فکر نمی کنی این قاشق برای دهان غنچه مانند من کمی تا قسمتی بزرگ می باشد؟
مامان ناهید
27 فروردین 91 15:13
رهام:عمه جون سلام به من غذا بدن حالا با ملاقه باشه!
عمه مهتاب
1 اردیبهشت 91 1:00
چه کسی انلاین میباشد آیا؟
سحر مامان ارشاک گوگولی
3 اردیبهشت 91 11:48
آخی به به چه خوشمزه ... نوش جونت ... همیشه تپل مپل و سالم باشی
سارا مامان ونداد
6 اردیبهشت 91 1:00
سلام خاله قربونت بره کم پیدایی جیگر قربون غذا خوردنت برم ..قربون پا خوردنت برم خاله جونی ماشالاه مردی شدیها
نهیر
6 اردیبهشت 91 1:01
خاله قیافت خیلی جدیه من میمیرم واسه این قیافه آقای شما میدونم که در اینده ادم خیلی معروفی میشی ولی خاله رئیس جمهور نشی هااااااا اذیت میشی