رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

رهام کوچولو

22 اردیبهشت 91

1391/2/22 23:35
نویسنده : شیما
934 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز مادره و همین جا این روز رو از طرف خودم و رهام به مامانم و مامان بزرگم(مامانی) تبریک میگم و از زحماتی که واسمون کشیدن تشکر میکنم. و جای مادر همسرم رو که از دنیا رفته و من هم ندیدمش خالی میکنم.همینطور برای تمام مادر های مهربون آرزوی بهترینها رو میکنم...

پسر عزیزم این روز ها دیگه اونقدر خودتو تو دلم جا کردی که دیگه بیان قدر و اندازه ی علاقه ام به تو خیلی سخت شده و توی یک نوشته و حتی صد نوشته هم نمی گنجه... فقط میتونم بگم هر روز که از به دنیا اومدنت میگذره بیشتر و بیشتر عاشقت میشم و با خودم فکر میکنم اصلا بدون تو چه جوری زندگی میکردم!!! 

ده روزه که وارد هفت ماهگی شدی و دیروز هم واکسن زدی این دفعه خیلی صبوری کردی پسرم و چون میدونستی اگه پاهاتو تکون بدی دردت میگیره تا همین یه ساعت پیش پای راستتو که واکسن اصلیو به اون زده بودن اصلا حرکت نمیدادی!

و اینم عکسهای شش ماهگیت:

این عکسا رو تو نمایشگاه گل گرفتیم.تو هم خیلی خوشت اومده بود و خوشحال بودی( البته یه سری  گل هم کندی و خرابکاری کردی!)

قربون اون لم دادنت بشم من...

 

 بقیه عکس ها در ادامه مطلب...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ناهید
23 اردیبهشت 91 0:43
قربون پسر گلم بشم با اون لم دادنش
خاله رهام کوچولو
23 اردیبهشت 91 8:46
سلام پیشی کوچولو! با اون فیل نازت!
عمه کوچولو
24 اردیبهشت 91 12:38
خوشگل پسر سلام روزی نیست که عکس های خوشگلتو که تو نامزدی فائزه ازت گرفتم و چند بار نگاه نکن . مینا دیگه حسابی حساس شده
عمه مهتاب
24 اردیبهشت 91 23:04
سلام پسرطلای خوشگل خوشمزه فدای اون لپای ملوست بشم جیگر عمه
مریم مامان پندار
25 اردیبهشت 91 15:02
شیما جان روزت مبارک
الناز(مامان بنیا
25 اردیبهشت 91 16:15
شیما روزت مبارک
ستاره زمینی
1 خرداد 91 22:42
سلام رهام جونم به ما سر بزنید خوشحال میشیم .
نهیر
7 خرداد 91 1:15
دوست دارمممممممممممممم