رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

رهام کوچولو

7 ماه و 7 روز

1391/3/19 19:14
نویسنده : شیما
758 بازدید
اشتراک گذاری

پسر فسقلی من هفت ماهگیت مبارک ...

امروز یک هفته است که وارد هشت ماه شدی و تو این مدت خیلی تند تند داری بزرگ میشی (!) چیزای جدید یاد می گیری و ما رو ذوق زده میکنی. چهار دست و پا میشی ولی هنوز نمی تونی حرکت کنی ،با پاهات پل میزنی و شنا میری که خیلی با مزه است.کلی صداهای بامزه در میاری و البته بیشتر با صداهای مختلف جیغ میکشی... میتونی بدون کمک بشینی ولی زود خسته میشی و میفتی. به اسم بابات خیلی حساسی و تا باباتو صدا میکنیم چشماتو گرد میکنی،ساکت میشی و دنبالش میگردی ...

راستی همینجا روز پدر رو هم به بابای خودم و همه ی بابا های مهربون تبریک میگم و یک تبریک ویژه هم برای همسر مهربونم که عشق و علاقه اش بخصوص نسبت به رهام حد واندازه نداره ... به نظر من که بهترین بابای دنیاست... روزت مبارک...

چند تا عکس هم از این یه هفته میذارم،این دو تا عکس در حال پل زدن و شنا رفتن:

اینجا هم رهام که بدون کمک نشسته:

این هم یه ژست مخصوص(بدون شرح!):

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دوست خاله شکیبا
25 خرداد 91 6:38
چه با نمک شدی کوچولو! دلم میخواد بخورمت
خاله رهام کوچولو
25 خرداد 91 17:29
دلم برات تنگ شد فسقلی! مخصوصا واسه وقتایی که ذوق میکردی و با دستای کوچولوت دست منو میگرفتی! (وای چه احساسی شد! )
آزیتا(دوست خاله)
25 خرداد 91 21:49
خیلی باحالی ناناز! دوست دارم دوباره ببینمت
سهیلا
26 خرداد 91 0:06
وای چه مازه پل میزنی خاله جون قربون فیگورت بشم بوسسسسسس
Malihe
26 خرداد 91 16:24
vayyyy!che jestaiy khoshgel
الناز(مامان بنیا
27 خرداد 91 13:58
7 ماهیگیت مبارک عزیزم
حدیث
31 خرداد 91 0:03
وووویییی به چی نیگاه میکنی جیگگگگررر
عمه مهتاب
1 تیر 91 0:41
رهامی جیگر سلام عمه جون حیف که نتونستم ببینمت عزیزم
رهگذر غریب
23 آذر 91 17:29
من این عکسارو میخوام خب رهام بانمک