رهامرهام، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

رهام کوچولو

12 دی 1391

1391/10/12 13:55
نویسنده : شیما
437 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا چند وقته فرصت نمیشه وبلاگتو به روز(! بله به روز نه آپدیت !) بکنم! انگار سرمای هوا آدمو بیحال میکنه ، این چند روز هوا خیلی سرد بود و برف زیادی هم باریده خدا رو شکر... منم یه روز بردمت برف بازی که کلی کیف کردی.

پریروز دندون پنجمت ( یکی از نیش های پایین) هم به سلامتی البته با کمی تب دراومد .

کلی کارهای جدید هم تو این مدت یاد گرفتی مثلا بوس صدادار ! نماز خوندن ایستاده به همراه رکوع و سجده و ذکر ! و البته آواز خوندن !! تا گوشی خاله رو می بینی یا بهت میگیم آواز بخون شروع میکنی خوندن با صدای بلند و خودتو تکون میدی... (از این چند بعدی بودنت خوشم میادچشمک)

شکیبا رو صدا میکنی " با " ، ابوالفضل هم صدا میکنی " اب "

ادای عطسه در میاری که خیلی بامزه است...  دست عروسکتو میچسبونی به رادیاتور میگی داغ ... تا یه پارچه ای لباسی چیزی رو زمین پهن شه خودتو میندازی روش میگی " خخخخخ " یعنی خوابیدی مثلا...

یه کار بامزه دیگه هم اینه که وقتی میخوای از یه جایی بری بالا مثل پله یا مبل یا توپ رو شوت کنی اول  شلوارتو میدی بالا تعجب حتی اگه شلوارک پات باشه هم این کارو میکنیخنده

راستی امروز چهارده ماهت هم تموم شد...

اینم دو تا عکس از برف بازیت :

اول هم که برفها رو دیدی فکر کردی خوردنیه یه تیکه گذاشتی دهنت !!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله رهام کوچولو
13 دی 91 12:19
قربونت بشه خاله! عزیزم! واسه خودت یه پا دلقکی! کلی منو سرگرم میکنی!
مریم مامان پندار
13 دی 91 16:08
دلم برات تنگ شده عزیزم قربونت برم که رو برفا مثل یه هلوی خوشرنگ هستی ( مامان من همیشه به بچه های ناز میگه هلوی رو برف) بوس بوس
مامان اراد
18 دی 91 13:01
رهام جون خیلی نازه من عاشق پسر کوچولوها هستم چون خودم یکی دارم . پسر من هم تازه دندان ششم را در اورده کلا دیر دندان آورد ولی کارهای دیگه اش خیلی سریع بود ده ماهگی راه می رفت خیلی شیطونه ولی دوست داشتنی اگه اینجوری بذارمش توی برف کلاً باید برم بیمارستان چون به سرما خیلی حساسه.
الهام مامان کیارش
24 دی 91 13:42
وای چه عکسای بامزه ای .بوس بوس
الناز مامان بنیا
25 دی 91 14:57
ای جان مبارک دندونات
سهیلا
26 دی 91 0:29
جیگرتو خام خام بخورم یا بپزمش اول کلی انرزی گرفتم از عکست خاله جون
صفورا مامان آوا
7 بهمن 91 14:57
عزیییییییییزم چه شیرین شده تو این عکسه آدم می خواد بخورتش
نیر
20 بهمن 91 0:28
خیلیییییییییییییییییی دوستت ارم عاشق اینم که مامانی عکس بذار وبت و من هی بالا و پایین کنم عکسهاتو و هی ببینمشون خیلی هم بامزه شدی بلااااااااااااااااااااااااااااااااااا ههههههههه اون شلوارتو که میدی بالا منو کشته
مادام بوفی
27 بهمن 91 0:10
سلام عزیزم دوستدارید کوچولوتون یه قالب مخصوص داشته باشه با تصاویر خودش.... میتونید از قالبهایی که برای بقیه مادرای گل و نی نی ها شون درست کردیم دیدن کنید....